Minuman Cafe Dan Coklat Bernutrisi Dari RUZA Malaysia



Minuman Cafe Dan Coklat Bernutrisi Dari RUZA Malaysia | Siapa tak nak sihat dan cantik? Sudah pasti semua inginkannya kan. Kali ni MY sempat review jenama minuman baru Buatan Malaysia yang dijamin Halal iaitu RUZA

Disebabkan pengasasnya sedar akan citarasa kita ni pelbagai. RUZA Malaysia telah memperkenalkan 2 jenis perisa iaitu Ruza Nutri Drink Cafe Latte Mix dan Choc-o-lait mix .

Selain menjadi perisa kegemaran, kedua-dua perisa tersebut mempunyai khasiat tambahan iaitu manfaat kesihatan seperti campuran Pearl & Sakura Extract yang dapat meningkatkan daya hidup, Anti-inflammation dapat meningkatkan daya penglihatan. Dan apa yang menariknya juga dengan kedua-dua perisa minuman ini kerana mempunyai campuran Almond, Papaya dan Tomato Extract yang mana dapat meningkatkan metabolism, meningkatkan blood circulation dan tinggi antioxidant.

Menurut pengasas RUZA Malaysia juga, selain dari khasiat yang dinyatakan diatas, didalam minuman nutrisi mereka juga  mengandungi Calcium & Protein, amino acids yang dapat melawan osteoporosis dan meningkatkan radical pertahanan. Minuman ini jugandikatakan dapat membantu melembabkan kulit, menghilangkan parut dan membantu melawaskan sistem pencernaan.

RUZA Malaysia
baru sahaja memperkenalkan minuman bernutrisi mereka iaitu pada september 2014 lepas dan sudah menempatkan produk mereka di beberapa vendor boutiq selain dijual melalui online shop iaitu Instagram.

Sesuai diminum oleh lelaki dan wanita. Hanya pilih perisa kesukaan korang. Yang penting ianya berkhasiat. Terdapat 20 sechet untuk sekotak dijual dengan harga RM60. bagi mereka yang berminat untuk mencuba, bolehlah terjah ke website official mereka di :
  •  Instagram http://instagram.com/ruzamalaysia
  •  facebook https://www.facebook.com/ruzamalaysia . 
Terima kasih kepada RUZA MALAYSIA dan ASIA HORIZON

Post a Comment

3 Comments

  1. wow!! kena try this one! tak adalah mahal sangat. Memang ena suka minum air chocolate.

    ReplyDelete