ROOMER HAS IT PYJAMA PARTY | TUNE HOTEL KLIA 2


ROOMER HAS IT PYJAMA PARTY | TUNE HOTEL KLIA 2 | Terdapat 45 Tune Hotels bersedia untuk korang di seluruh Malaysia, Indonesia , Thailand, Filipina, England , Scotland , Australia, India dan Jepun .

Kali ni sempena pembukaan cawangan baru Tune Hotel KLIA2, MY telah dijemput untuk menikmati malam yang penuh keseronokan di ' Parti Baju Tidur ' untuk meraikan pembukaannya baru-baru ini. Jemputan kali ni bukan semata-mata untuk meraikan pembukaan dengan Pyjama Party, tetapi para jemputan juga dapat menikmati bilik yang disediakan untuk semalaman.

Artikel Berkaitan : PENGALAMAN DI TUNE HOTEL KLIA2 | Hotel Berdekatan KLIA2 Yang Sangat Awesome [klik]

Wartawan antarabangsa dan penulis blog dari Indonesia , Thailand, Filipina, Singapura , Australia dan Taiwan juga diterbangkan ihsan AirAsia dan AirAsia X.

Artikel Berkaitan : PETA DAN MAKLUMAT RINGKAS KLIA2 | KEMUDAHAN PARKING KERETA DAN MOTOR DI KLIA2 [klik]
Group CEO of Tune Hotels Mark Lankester said: “We are thrilled with the opening of Tune Hotel klia2 which has already received an overwhelming response and very strong forward bookings from travellers around the region. Through the #RoomerHasIt social media campaign we wanted to introduce and create further awareness of our latest design and fit-out to previous guests as well as the fantastic facilities at klia2, the world’s largest purpose-built airport for low cost carriers. There’s no better way to do that than have them immersed in the hotel itself.”
ROOMER HAS IT PYJAMA PARTY | Jom kita tengok kemeriahan parti sempena pembukaan TUNE HOTEL KLIA 2 ni.

Orang dengan baju tidur yang terbaik telah membawa pulang pakage percutian dan  perjalanan untuk 2 orang ke Melbourne, Australia selama 5 hari 4 malam.

Sempat bergambar bersama Jocelyn, orang yang bertanggungjawab menjemput kami ke sini malam ni. Thank you very much Jocelyn.

Dalam kesibukan diorang berparti, kami mengambil peluang untuk membuat karikatur free. Kartunis yang didatangi khas untuk melukis wajah-wajah yang bertuah nie. 

Ha, amacam sama tak? sama tak? guest me? hahahaha. dah macam terlebih pakai susuk plak kat bibir tu ha. Memandangkan malam ni bertemakan baju tidur, jadi karikatur kami pun diolah kepada tema baju tidur la kan. *tak menahan tengok karikatur Faizal , siap ada bulu dada lagi ekekekeke.

Apapon terima kasih kepada pihak Tune Hotel KLIA 2 kerana sudi menjemput kami untuk sama-sama memeriahkan majlis. Hope pihak Tune Hotel tidak serik untuk menjemput kami lagi untuk majlis-majlis yang akan datang. 

Post a Comment

8 Comments

  1. Tudia ticer khai, tengok kat seluar dia je. Heheheh Apapun, bestnya event ni. Meriah je ena tengok. Dah la dapat tidur kat hotel ni. Perghhhh Awesome!

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi ena, jangan pandang seluar. eh ahhaha

      Delete
  2. Wah seronok sakan disana. Sudah macam rumah kedualah. :-)

    ReplyDelete
  3. Amboi pyjama party..hehe...teacher khai..jaga2 jgn ank murid nmpk..hehe..syok event mcm ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhaha. kan. kalau la anak murid nampak. habisla

      Delete