Catatan 16 Februari 2014 | Cerita Sukarelawan Putra Perdana Rumah Anakyatim At-Taqwa


Catatan 16 Februari 2014 | Cerita Sukarelawan Putra Perdana Rumah Anakyatim At-Taqwa | Alhamdulillah masih diberikan kesempatan untuk MY bersama-sama mereka lagi, adik-adik di Rumah At-Taqwa. Sudah semestinya lain hari, lain ceritanya.

*Tadaaaaa perkenalkan gadis dari negara matahari terbit HIROMI MAEDA, dan HUANG CHUN TIEN(DEBBY) dari Taiwan. Merupakan pelajar pertukaran dari Universiti Malaya. Mengambil peluang bersama-sama kami dengan adik-adik di Rumah At-Taqwa. *U guys can speak malay? boley sikit-sikit. hahaha

Jika minggu lepas blogger Shawn Razaligh yang jaga dia. Hari ni MY pulak berpeluang merasai pengalaman hebat *eh ahahahaha. Betol kata Dr. Shawn Razaleigh, sel-sel otak mereka sedang berhubung hebat. *macam-macam soalan aku kena tadi. wuwu. Nasib baik berkat mulut lazerku ini semua soalan aku jawab dengan kompiden je. *eh walaupun dah berpeluh-peluh basah seluar dalam hahah. Lorh kbai. lalalalala.

Post a Comment

6 Comments

  1. hai MY. comel je bahasakan MY. haha

    ReplyDelete
  2. Ada pengalaman menjadi sukarelawan di tempat anak yatim. Ada yang jenis pendiam ada yang aktif ada yang kuat bertanya. Seronok pula dikenang kembali.

    ReplyDelete
  3. good job..teruskan usaha murni sbegini bro..

    ReplyDelete