Dah Download Aplikasi Marrybrown? Kalau Belum, Korang Yang Rugi


Dah Download Aplikasi Marrybrown? Kalau Belum, Korang Yang RugiDua tiga hari ni ramai pula kawan-kawan dok kongsi tentang tawaran menarik yang ada di Marrybrown. Yang terbaru ni diorang kata ada "deals" hebat dengan tawaran harga diskaun sehingga 40%. Ya guys 40%!! Banyak tu.

Kalau nak dapatkan tawaran ni, caranya sangat mudah kerana hanya dengan muat turun aplikasi Marrybrown dan nikmati setiap deals yang ada melalui aplikasi tersebut. Oh ya! bagi yang bagu mendaftar sebagai ahli baru, korang layak dapat percuma 1 ketul ayam goreng tau. Jadi jangan lupa redeem nanti.

Download Aplikasi Marrybrown Sekarang!

Apa yang menariknya aplikasi Marrybrown ni, ia ada menawarkan pelbagai menu yang boleh dilihat pada senarai great deals yang ada di aplikasi tersebut. Bukan sekadar harga jualannya murah daripada harga biasa tetapik ia juga boleh digunakan untuk makan di sana atau bawa pulang ke rumah.


Jadi, korang boleh muat turun aplikasi Marrybrown secara percuma sekarang di https://mbapp.marrybrown.com/ & nikmati pelbagai tawaran menarik yang tersenarai di bahagian "great deals".

Cara-cara untuk anda tebus menu-menu great deals yang ditawarkan adalah seperti dibawah:
  1. Buka aplikasi Marrybrown & klik pada bahagian "deals". Kemudian klik "available deals".
  2. Klik menu yang korang ingin beli pada senarai available deals. Kemudian klik "redeem now".
  3. Selepas itu, korang perlu klik pada bahagian "my reward" untuk lihat adakah senarai menu yang anda tebus tadi telah berjaya & tertera di bahagian ini.
  4. Kemudian klik gambar tersebut untuk dapatkan QR Code dan tunjukkan pada pekerja di bahagian kaunter untuk diimbas masuk ke dalam sistem sebelum proses pembayaran.

Macamana, sangat mudah kan? Jadi, silalah muat turun aplikasi Marrybrown ini kerana terdapat pelbagai kelebihan selain daripada tawaran harga yang murah tadi. Antaranya kelebihan lain yang bakal korang dapat ialah seperti:
  1. Percuma seketul ayam goreng untuk penebusan kali pertama buat anda yang baru mendaftar sebagai ahli.
  2. Diskaun bulan kelahiran sebanyak 40%.
  3. Kumpul mata dan tebus menu yang ditawarkan di bahagian Point Redemption.
  4. Kemas kini promosi terbaru Marrybrown terdapat di dalam aplikasi.
  5. Membuat pesanan makanan tanpa sentuhan (Contactless Ordering)

Pastikan korang menyemak senarai cawangan Marrybrown yang menawarkan great deals ini di https://mbapp.marrybrown.com/participating-outlets sebelum menebus tau. Takut nanti outlet yang korang pergi untuk tebus tu tak terlibat. Untuk maklumat lanjut tentang Marrybrown, anda boleh layari laman sesawang dan sosial media mereka dibawah:

Post a Comment

0 Comments