"MyCookingStory" Website Jual Kitchenware Berjenama Dengan Harga Murah

Suri rumah sudah semestinya mengimpikan kelengkapan dapur (kitchenware) yang berkualiti tinggi dan berjenama. Tapi, tidak semua mampu untuk membeli kitchenware yang berjenama dan berkualiti tinggi ini kerana ianya sudah semestinya sangat mahal.

Untuk article kali ni saya nak kongsikan dengan korang semua satu website yang ada jual kitchenware berjenama dengan harga yang sangat murah. Ada diantara barangan yang ada di website ini boleh dapat 50% hingga ke 70% potongan harga yang mana ianya sebenarnya cukup mustahil untuk barangan yang berjenama antarabangsa khususnya.


Giler-Giler Sale di MyCookingStory

Bagi korang yang tidak mempunyai bajet yang tinggi untuk membeli atau memiliki kitchenware yang berjenama dan berkualiti tinggi, maka MyCookingStory ada jawapannya. Untuk pengetahuan korang, MyCookingStory ada menyediakan pelbagai jenis kelengkapan dapur yang berkualiti tinggi dari beberapa jenana terkenal yang dijual dengan harga yang sangat murah.

Apa yang lebih menarik, sempena hujung tahun ini mereka telah membuat promosi Giler-Giler Sale bermula 23 Nov hingga 31 Dec 2020 yang mana ianya merupakan sale dengan tawaran harga yang tidak masuk akal. Sebagai contoh, satu pakej produk set dengan harga asalnya bernilai RM300++ hanya dijual pada harga RM88 sahaja! Bukan itu sahaja, malah penghantaran setiap produk adalah PERCUMA untuk semenanjung Malaysia. Bagi mereka yang membuat pembayaran melalui aplikasi Boost, anda juga bakal menikmati RM10 pulangan wang tunai (cashback)! Perghh.. memang sakan.

Jadi, jom kita semak beberapa produk yang mereka tawarkan dengan harga runtuh tu;

Harga asal kedua-dua produk ni adalah RM318, sempena Giler-Giler Sale ianya hanya berharga RM88
Set Neovent 1.0L + 0.8L + 0.52L Storage Containers hanya berharga RM48 sahaja dari harga asal RM143
Ovenware Combo; Klasique Oval Casserole 1.5L + Vetro 3.7L Oblong with divider hanya berharga RM38 sahaja dari harga asal RM228. *ada juga pilihan warna merah.
Fancy Glasses 6pc Set (630ml) hanya berharga RM48
Fancy Glasses 6pc Set (390ml) hanya berharga RM48
Fancy Glasses 6pc Set (235ml) hanya berharga RM48

Berita baik untuk pembaca blog saya, jika korang menggunakan kod MCSMawardi korang akan menerima 10% diskaun lagi bagi setiap barangan yang anda beli walaupun ianya adalah harga sale! Jadi apa tunggu lagi guys, segera ke laman web mereka MyCookingStory dan nikmati sendiri potongan harga yang tak masuk akal ini!

Ingat!! Sale ini hanya berlansung dari 23 Nov sehingga 31 Dec 2020 sahaja, sementara stok masih ada ya. Jadi jangan lepaskan peluang korang untuk membeli belah barangan berjenama ni dengan harga yang sangat murah.


Post a Comment

1 Comments