VIDEO SEDIH KISAH HIDUP SEBENAR DATO' SERI VIDA

Siapa tidak kenal jutawan koemetik Malaysia yang cukup popular iaitu Datuk Seri Vida ataupun lebih dikenali dengan DSV. Ramai rakyat Malaysia cukup teruja dengan kekayaan dan kejayaan beliau dalam dunia perniagaan. Tapi, ramai juga yang tidak tahu kisah sebenar beliau sebelum beliau menjadi seorang jutawan ternama.

VIDEO SEDIH KISAH HIDUP SEBENAR DATO' SERI VIDA

Akhir bulan ramadhan yang lepas, Dato' Seri Vida telah berkongsi satu video sedih yang menceritakan kisah benar hidup beliau selepas kematian ayah kandung beliau. Video ini telah dilakonkan oleh anak perempuan Dato' Seri Vida sendiri iaitu Cik B.



Apabila menonton video pendek ni, tersentuh hati yang kecil ni. Bukan semua orang dilahirkan dalam keadaan yang serba cukup dan mewah. Bukan semua orang membesar dengan kasih sayang ibu dan ayah yang cukup. Apapon, video ni dapat memberi dorongan kepada saya dan sesiapa diluar sana untuk terus berusaha untuk berjaya. 

Post a Comment

2 Comments

  1. Setiap orang yang berjaya ada kisah sedihnya.

    ReplyDelete
  2. ramai yang nak rahsia kejayaan orang yang berjaya tapi ramai yang terlupa nak ambil tahu kisah jatuh bangun orang yang berjaya tu. ramai yang berjaya sekarang ni ada kisah sedih mereka sendiri. apa-apa pun kalau jatuh jangan putus asa

    ReplyDelete