CERMIN MATA POTT GLASSES MENGIKUT CITARASA REMAJA MASA KINI


Dah lama usha sunglasses untuk bawak pergi bercuti, tapi banyak pulak yang tak kena dengan muka ni. Orang kata kalau nak beli biar yang puas terus, harus pula berkualiti. Sekurang-kurangnya selesa bila pakai.


Hujung minggu lepas, selepas balik dari raptai konvokesyen di UPM, sempat jugak pergi ke grand opening branch ke-2 POTT GLASSES di SS2 PETALING JAYA. Siapa sangka pemilik jenama gah seperti POTT GLASSES ni masih muda belum mencecah usia 30.


POTT GLASSES di SS2/55 PETALING JAYA ni cukup mudah diakses. Outlet disini sungguh selesa dengan konsep "Home Treat", ruang kedai seolah-olah korang berada di rumah sendiri. Sambil menunggu korang boleh layan diri korang dengan hot choclate atau teh tarik dari mesin yang berada di ruang bawah.


Apa yang saya sendiri perasan, POTT GLASSES DI SS2/55 PETALING JAYA ni sangat mesra pengunjung. Mereka tidak meletakkan setiap model spek mereka di dalam glassbox dan mudah untuk setiap pengunjungnya untuk tengok, pegang dan cuba.

Menurut Tai Hau, mereka di POTT GLASSES sangat menitik beratkan hal berkaitan dengan fitting. Beliau sendiri merasakan tidak semua wajah orang Asia sesuai menggayakan cermin mata yang kebanyakkannya direka untuk wajah Eropah.


Jadi semua model cermin mata dari POTT GLASSES ini dicipta khas dengan Asean fit dan sesuai dengan kita di Malaysia. Apa yang lebih menarik, staff di POTT GLASSES ni mampu untuk advise pilihan style cermin mata yang sesuai dengan muka dan kehendak kita.


POTT GLASSES  mempunyai 5 series cermin mata dengan 15-20 pattern bagi setiap series. Kesemua cermin mata dari POTT GLASSES hadir dengan 1 tahun warrantty dengan terma tertentu.


Jadi korang tunggu apa lagi, kalau nak yang bagus kena beli yang betul betul baguslah. Lagi-lagi hal berkaitan dengan mata. 


Untuk maklumat lanjut mengenai POTT GLASSES, korang boleh rujuk di Website dan social media mereka:


Post a Comment

4 Comments

  1. cantik wei cermin mata dia. tapi lagi cantik kalau aku pakai

    ReplyDelete
  2. kerlass spek mata semua stylo dna up-to-date

    ReplyDelete
  3. Wahhh! Kelasss, lepas ni bertambah kacak la yerrrr!

    ReplyDelete
  4. wow best juga kalau pakai cermin mata..nama lebih awesome

    ReplyDelete