DEXANDRA PERFUME TAHAN LAMA DENGAN HARGA BUDGET


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua. Saya baru sahaja balik dari 4 buah negeri iaitu Perak, Kelantan (Royal Belum), Terengganu (Pulau Perhentian) dan Kedah (Langkawi). Trip yang sangat menguji stamina kerana ianya berlaku secara berterusan tanpa ada masa untuk berehat. Memandangkan ini merupakan trip yang sangat pack dengan scadule, ianya pasti mendorong saya untuk memakai sesuatu yang akan membuatkan saya selesa sepanjang hari. Trip sebegini akan membuatkan kita cepat letih dan tiada masa untuk kerap mandi dan menyebabkan masalah bau badan yang teruk.


Dengan De’Xandra, korang tidak perlu risau lagi tentang masalah bau badan. Ini tips saya sendiri bagi korang yang betul-betul mahu mendapatkan keyakinan anda semula walaupun dimana korang berada – De’Xandra hadir dengan pelbagai pilihan wangian, diinsipirasikan daripada wangian bertaraf antarabangsa yang mampu bertahan lebih dari 8 jam dan juga halal serta boleh dibawa solat.


Bukan itu sahaja, De’Xandra juga hadir dengan saiz yang mudah untuk dibawa ke mana-mana, ia pasti mampu memberikan anda rasa segar sepanjang hari. Masih tidak percaya, baca testimoni mereka yang pernah mencubanya di sini.

Pakej yang hadir dalam bentuk botol comel iaitu 35ml dan hanya RM65 sahaja, ia pastinya mampu membuatkan jejaka dan wanita kembali yakin untuk berhadapan dengan orang ramai. Pilihan wangian tidak terhad kepada si cantik sahaja kerana De’Xandra juga mempunyai wangian khas untuk si kacak.


Senarai wangian De’Xandra untuk lelaki



Senarai wangian De’Xandra untuk wanita




Memang memudahkan saya untuk bawa kemana saja. selit je dalam bag sandang, boleh ambil bila-bila untuk sembur kat badan. Apa yang best semburan pada pagi boleh tahan sampai petang. Dan yang lebih penting ianya tidak mahal.

How to buy/contact:

Fanpage: www.facebook.com/chettakiomey
Instagram: instagram.com/chettakiomey
Website: www.chettakiomey.com
Phone No: 0132644310 (LIA)



Post a Comment

4 Comments

  1. fuh...menarik....murah pulak tu. Memang tak suka bau badan....tambahan kalau selalu berhadapan dengan orang ramai kena jaga penampilan...

    ReplyDelete
  2. Memang wangi macam original perfume tetapi yang ni boleh dibawa solat dan lebih murah

    ReplyDelete
  3. Tak de cerita mengenai perfume Dexandra baru ke?

    ReplyDelete