USAHA ITU PENTING, MENANG KALAH ITU BELAKANG KIRA

MENANG KONTES DARI AVILLION HOTEL GROUP | Alhamdulillah, seolah tidak disangka-sangka gambar berkain pelikat dengan caption :

" Alhamdulillah, selepas seminggu berperang dengan macam-macam hal, assignment, kerja dan segala macam tu. Hari ni dengan izin-Nya hari ni dapat release stress di #AvillionPD bersama team @projektravel "


Yang mana telah dikongsi di Instagram MY pada 20 Disember 2014 iaitu lebih kurang 6 minggu lalu telah berjaya menarik perhatian juri untuk memenangi kontest minggu pertama .


Pada asalnya, gambar ni dikongsi di instagram MY hanya suka-suka dengan galakan dari Penaberkala. Kontes berlangsung 4 minggu dengan tema berbeza. Tetapi oleh kerana yakin yang diri ni tak akan menang. Hanya satu gambar ini je yang MY kongsi untuk kontes ini. Tapi, sudah rezeki MY nak menang kontes ni di minggu pertama ni. Alhamdulillah. 

Bak kata orang, jangan terlalu cepat mengalah. Usaha itu penting. Apa yang penting kita usaha. Menang kalah tu dibelakang kira. :)

Terima kasih kepada Penaberkala untuk peluang ini dan terima kasih jugak kepada Avillion Hotel Group untuk hadiah yang awesome ni. Agak-agaknya siapa yang bakal MY bawa bersama ke Avillion Admiral Cove selama 2 hari 1 malam nanti? Nantikan


Post a Comment

2 Comments

  1. Tahniah bro.. Best tak kat sana?

    Contest terbaru ittew tak nak join ke?..

    ReplyDelete
  2. Seronoklah dapat menang contest. tahniah!

    ReplyDelete