Sesame Street Live At Genting Highland | Elmo Makes Music Show Review

Sesame Street Live At Genting Highland | Elmo Makes Music Show Review | Cuti sekolah kembali lagi. Agaknya apa perancangan korang untuk cuti sekolah yang panjang ni? Kalau masih pening tak tahu nak tuju kemana, MY cadangkan boleh bawa anak-anak ke Genting Highland untuk bertemu dengan Elmo and friends.


Sesame Street debuted on U.S. public television in 1969 and has the largest worldwide audience of any children’s television program. Sesame Street is viewed around the globe and has been translated into more than 20 languages. Since its premiere in 1980, Sesame Street Live has brought the world’s most beloved characters—and a child’s closest friends—to life on stage. Sesame Street Live is now the longest-running children’s stage show! 

Each Sesame Street Live tour is a multi-million dollar Broadway-style musical production. The 75-minute shows are written and produced in conjunction with Sesame Workshop and based on the Emmy Award-Winning television program.



Bagi mereka yang lahir pada tahun 90-an tentu masih ingat rancangan kartun kegemaran kanak-kanak pada masa itu iaitu "SESAME STREET". Sesame Street merupakan program televisyen "pendidikan" yang popular untuk kanak-kanak prasekolah. Sudah 45 tahun Sesame Street telah wujud di kaca tv kita, dan ia menjadikannya salah satu daripada pertunjukan paling lama dalam sejarah televisyen.


‘Sesame Street Live – Elmo Makes Music’ di Resorts World Genting telah menampilkan banyak lagu-lagu popular mereka,yang pasti ia menjanjikan keseronokan terutama untuk kanak-kanak. Selain dari menonton pertunjukan mereka, kita juga boleh menyanyi bersama-sama mereka.


Jom kita saksikan video ni untuk ambil mood show tu .


Sesame Street Show Scadule


Show akan bermula pada 28 Nov 2014 sehingga 3 Jan 2015 .

Wednesday - Monday : 5.30pm
Friday & Saturday Matinee : 2.00pm*
*subject to performance schedule

*untuk info lanjut boleh terus ke www.rwgenting.com/sesame_street/show_schedule

Sesame Street Ticket Price


*untuk info lanjut boleh terus ke www.rwgenting.com/sesame_street/ticket

Jadi, jangan lepaskan peluang ini untuk bawa yang tersayang berhibur dan berjumpa dengan Elmo dan kawan-kawannya. Jangan lupa juga dapatkan cenderahati seperti patung Elmo dengan harga diskaun. Dan apa yang menariknya, kita juga boleh bergambar mesra bersama mereka. yeay.

Untuk info yang lebih lanjut boleh terus layari www.rwgenting.com/sesame_street  


Foto rwgenting


Post a Comment

0 Comments