KEMEWAHAN HOTEL DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU

Every guest who checks in gets a warm Chocolate Chip #Cookie baked with a lot of #love _ Foto doubletree3.hilton.com
KEMEWAHAN HOTEL DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU | Pengalaman yang tidak dapat dilupakan apabila perjalanan kami Sahabat Media ke Selatan tanah air semenanjung Malaysia memberi peluang untuk MY untuk bermalam di DOUBLE TREE BY HILTON. *wow, memang mengasyikkan. Hotel ni dikatakan baru sahaja dibuka pada awal bulan JUN 2014. Dan ia merupakan DOUBLE TREE BY HILTON yang kedua selepas Kuala Lumpur.

Check In
Untuk pengetahuan korang, DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU ini terletak tidak jauh dari Tambak Singapura, hanya beberapa minit dari Central Business District. Ia juga berada dekat dengan Pusat Konvensyen Persada, bangunan kerajaan dan membeli-belah di City Square. Tarikan popular yang boleh diakses dari sini juga termasuk LEGOLAND® Malaysia, Zoo Johor dan Masjid Sultan Abu Bakar. Termasuklah untuk ke Singapura dan Lapangan Terbang Antarabangsa Changi.

DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU ini mempunyai 10 ruang mesyuarat moden yang mana dikatakan boleh menempatkan sehingga 800 orang tetamu, termasuk dua divisible ballrooms, spacious outdoor function areas, Lounge Eksekutif, Pusat Perniagaan dan Pusat perkahwinan. 
DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU
Swimming Pool
Mereka juga menyediakan perkhidmatan 24-hour fitness centre, dan kolam renang yang sangat mengasyikkan dan yang pasti ia menjanjikan pengalaman yang tidak akan pernah korang lupakan.

DOUBLE DOUBLE EXECUTIVE ROOM W/ LOUNGE ACCESS

DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU
DOUBLE DOUBLE EXECUTIVE ROOM W/ LOUNGE ACCESS  _ Foto doubletree3.hilton.com
Apa yang lebih menariknya tentang kamar tidur untuk kami di sini. Peluang bermalam di kamar mewah DOUBLE DOUBLE EXECUTIVE ROOM ini adalah tidak pernah diimpikan sebelum ini . Jom kita tengok apa yang special dengan bilik yang kami dapat ni.

DOUBLE DOUBLE EXECUTIVE ROOM AMENITIES LIST

A stylish executive guest room, dihiasi dengan menarik dengan menggunakan tona kayu asli dan dilengkapi dengan kemudahan-kemudahan yang serba moden termasuk WiFi, ruang bekerja yang luas, 40 "HDTV. Selain dari itu, konsep bilik mandi transparent yang bergaya yang mempunyai ruang pancuran mandian dan ciri-ciri dinding kaca yang unik. Pegunjung juga boleh menikmati perkhidmatan turn-down, jubah mandi dan capaian eksklusif ke Executive Lounge, dengan sarapan pagi dan petang minuman percuma dan canapés.

DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU
DOUBLE DOUBLE EXECUTIVE ROOM AMENITIES LIST
High floor, views, Executive Lounge access, complimentary breakfast & refreshments, WiFi
Business is easy in this contemporary room, located on a high-floor of the hotel. Enjoy access to the Executive Lounge with complimentary breakfast and evening refreshments.
This modern room has two Sweet Dreams beds and the spacious work desk includes a connectivity panel, stationery kit and WiFi. The sleek bathroom features a walk-in rain shower. Special executive touches include your own coffee machine, fluffy bathrobes and complimentary daily newspaper.

DOUBLE TREE BY HILTON

DINING @ DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU

Mereka mempunyai 4 buah ruang makan yang berbeza, tapi kali ni kami berpeluang ke ruangan MAKAN KITCHEN untuk dinner dan breakfast.
DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU
Loaf
DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU
Red Beans
Di sini, mereka meyediakan sarapan pagi, makan tengah hari dan makan malam setiap hari. Ciri-ciri reka bentuk dalaman serantau inspirasi dan menyajikan makanan istimewa tempatan yang terkenal yang disediakan di depan mata anda, Makan Kitchen adalah satu kemestian bagi pelawat yang ingin merasai beberapa masakan terbaik Malaysia. 

DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU
Interior design 
DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU
Interior design
Mulakan hari anda dengan menikmati hidangan menggoda Peranakan Melayu, Cina, India dan di makan tengah hari dan makan malam. Stesen memasak secara langsung yang menarik dan bar jus mempamerkan makanan yang lazat dan minuman yang dihidangkan dan makan peribadi pilihan juga disediakan.

DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU
Ruang dapur
DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU
Ruang Dapur
Ianya beroperasi seperti masa berikut:

MONDAY6:30 am - 11:00 pm
TUESDAY6:30 am - 11:00 pm
WEDNESDAY6:30 am - 11:00 pm
THURSDAY6:30 am - 11:00 pm
FRIDAY6:30 am - 11:00 pm
SATURDAY6:30 am - 11:00 pm
SUNDAY6:30 am - 11:00 pm

COMFORT AND CONVENIENCE

Ruang menunggu dan berehat di sekitar lobi hotel memang menyelesakan. Dengan pemilihan perabut dan kerusi yang pelbagai dan sesuai dengan tema yang ingin diketengahkan.
DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU
Lobby
Ia menghidupkan suasana eklusive dan mewah untuk pengunjung duduk dan lepak bersama keluarga ataupun untuk urusan kerja.
DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU
lobby

ENTERTAINMENT & ATTRACTIONS

DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU menawarkan lokasi strategik di tengah-tengah Johor Bahru; minit dari Tambak Singapura dan terletak dalam jarak beberapa langkah dari tempat menarik termasuk Zoo Johor dan Masjid yang terkenal Sultan Abu Bakar, serta daerah beli-luas City Square.

DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU

Untuk info yang lebih lanjut mengenai DOUBLE TREE BY HILTON JOHOR BAHRU korang boleh rujuk di website mereka doubletree3.hilton.com.

DoubleTree by Hilton Hotel Johor Bahru

No. 12 Jalan Ngee Heng, 
Johor Bahru,
80000, Malaysia
TEL: +60-7-2686868
FAX: 60-7-2686888
EMAIL: 

Check-in: 3:00 pm             Check-out: 11:00 am

Parking:
Self parking: (Fee for non resident)
Valet: RM 18 (Per entry)


Post a Comment

2 Comments

  1. Pergh...macam best jek kan...boleh call tanya ni...

    ReplyDelete
  2. Tengok kat KL Double Tree pun dah tahu eksklusifnya hotel ni...

    ReplyDelete