Produk Anti Rambut Gugur Murah | Rambut Mahkota Lelaki


Produk Anti Rambut Gugur Murah | Rambut Mahkota LelakiNutri M Anti Hair Loss Regimen |  Wa adalah manusia yang mudah tertarik pada hal-hal yang tidak biasa, menghargai kebebasan ekspresi, dan memegang teguh apa yang wa yakini benar. "Everyone is unique as themselves" * ya itu yang wa percaya. Wa tidak pernah takut untuk menjadi seorang yang berlainan. Wa tidak pernah terkejut terhadap perbedaan dan perubahan. Dalam konteks ini, perubahan yang paling terasa adalah perubahan  yang boleh dilihat.

Tapi ada satu perkara yang wa paling takut jika ia terjadi. Satu perubahan yang wa paling tidak boleh terima. *Apa.. rambut gugur !! tapi ia berlaku ke atas diri wa sekarang. * Oh tidakkkkkkk Ya itulah apa yang lelaki paling takut. Kehilangan rambut, iaitu mahkota bagi lelaki.

Sememangnya semua akui yang rambut wa memang lebat suatu ketika dahulu. Dan disebabkan oleh itu agak mustahil bagi wa terfikir yang rambut wa akan gugur seperti sekarang.* Oh man !!

Arghhhhh apa nak buat nie? Kebanyakan produk rawatan rambut di pasaran agak mahal. Wa pulak tak semampu mereka-mereka yang bergaji besar kan. Tambah pula dengan keadaan ekonomi kita sekarang nie.

Bila disyorkan oleh kawan-kawan blogger tentang satu produk anti hair fall ni. Wa mula ingin mengambil tahu tentang produk tersebut. *Apa nama produknya?  

Nutri M Anti Hair Loss Regimen * wow hanya RM39 sekotak 

Nutri M Anti Hair Loss Regimen yang terdiri daripada gandingan syampu herba harian (200ml) dan gel esen khas (30g) dihasilkan khususnya buat mereka yang mempunyai masalah keguguran rambut , kebotakan pramatang atau kenipisan rambut yang ketara. *itu adalah masalah yang menakutkan bagi lelaki Berikut adalah beberapa keistimewaan produk tersebut :-

-Mampu merawat, mengelak dan seterusnya mengatasi masalah keguguran rambut , kebotakan pramatang dan kenipisan rambut yang membimbangkan dengan cepat dan berkesan.

-Dihasilkan dengan rumusan 100% herba terpilih yang suci dan bersih seperti akar Ginseng, Chinese Knotweed, Touki Ekisu, Bunga Za'faran dan akar Halia yang kaya dengan mineral dan vitamin yang berupaya mengembalikan semula kekuatan dan keremajaan rambut serta merangsang pertumbuhan rambut baru dengan kadar paling optimum.

-Selain daripada megurangkan keguguran rambut, ia juga terbukti mampu melambatkan proses pertumbuhan uban dan mengurangkan kelemumur

-Gel esen pula berfungsi untuk mempercepatkan proses pertumbuhan rambut dan hanya perlu digunakan seminggu sekali sahaja.

-Ramai yang telah mencuba produk ini dan mengakui bahawa rambut mereka ternyata lebih lembut dan mudah diurus selepas menggunakan Nutri M Anti Hair Loss Regimen buat kali pertama. 

-Sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita.

Yang bestnya tentang produk nie. Rawatan boleh dilakukan hanya di rumah dan dengan harga hanya RM39 sekotak (tidak termasuk kos penghantaran bagi pembelian secara online), ia ternyata mampu dimiliki dan memberikan anda penjimatan yang hebat jika dibandingkan dengan kos yang dikeluarkan untuk rawatan di salun!

Korang jangan risau, Nutri M Anti Hair Loss Regimen telah mendapat kelulusan dari pihak Kementerian Kesihatan Malaysia dan bahan-bahan yang terdapat di dalam produk ini pula telah diluluskan oleh Biro Farmasi Kebangsaan . *so boleh la kita guna tanpa ragu-ragu, InsyaAllah.

Alhamdulillah, rasanya tidak sia-sia wa mencuba Nutri M Anti Hair Loss Regimen ni. Masalah kelumumur yang menjadi punca rambut gugur wa pun dah makin pulih, Alhamdulillah. Jika dulu memang tak yakin untuk memakai baju berwarna hitam, tapi sekarang saya sudah mula mendapat keyakinan tu balik. * huhu terharu

Untuk testimonial pengguna lain korang boleh ke nutri-m.blogspot.com 

Yang berminat boleh hubungi talian 019-3117254 atau emailkan sebarang pertanyaan mengenai produk ini ke [email protected] atau like page FB Nutri-M atau pun korang boleh dapatkan maklumat lebih detail dan baca testimoni pengguna siap dengan gambar dekat Blog Nutri-M


Post a Comment

2 Comments

  1. nak benda ni aku pun mengalami masalah yng sama....
    mana nak dapat kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang berminat boleh hubungi talian 019-3117254 atau emailkan sebarang pertanyaan mengenai produk ini ke [email protected] atau like page FB Nutri-M (klik) atau pun korang boleh dapatkan maklumat lebih detail dan baca testimoni pengguna siap dengan gambar dekat Blog Nutri-M (klik)

      Delete