WANGIKAN PAKAIAN, ALMARI, KERETA DAN RUMAH ANDA DENGAN PRODUK TERBARU AFY HANIFF


AFY HANIFF cukup terkenal dengan produk untuk MENGHALAU SERANGGA & HAIWAN BERBISA. Tapi kini mereka telah memperkenalkan produk terbaru berkonsepkan HARUMAN & AROMA TERAPI khas untuk anda sekeluarga. Bukan satu, tapi 2 jenis produk wangian iaitu D’menC FABRIC WANGI D’menC AIR FRESHENER.
“Sebelum ini kita mengeluarkan produk Serai Wangi AFY Haniff yang mana lebih berfungsi menghalau serangga dengan cara semula jadi. Produk ini telah berjaya berada di lebih 900 pasar raya seluruh negara termasuk Brunei." Amirul Firdaus Yunus, Pengurus Operasi Afy Haniff


D’menC FABRIC WANGI hadir dengan rangkaian 4 jenis aroma yang pasti memukau anda seperti Lemon Tree, Lavender, Strawberi & Vanilla. Aroma Segar D’menC Fabric Wangi sesuai digunakan untuk perbagai jenis fabrik dan bertindak meresap ke dalam fabrik dan menghasilkan wangian segar dan nyaman.


Cara Penggunaan D’menC Fabric WangiCara penggunaan D’menC Fabric Wangi cukup mudah. Hanya perlu ikut langkah-langkah seperti dibawah ni.

Cara Penggunaan D’menC Fabric Wangi
1# Goncang sebelum guna.
2# Pusing mulut penyembur ke tanda ‘spray’ atau ‘stream’.
3# Sembur dengan serata ke atas fabrik sehingga lembap.
*bauan tidak menyenangkan hilang apabila kain menjadi kering.
Produk D’menC Fabric Wangi  ni korang hanya boleh beli hanya di pasaraya Giant, Tesco dan AEON Big sahaja buat masa ni.



D’menC AIR FRESHENER juga hadir dengan 4 Aroma Semulajadi iaitu, Tutty Frutty, Green Apple, Vanilla dan Autumn yang mampu membawa anda ke Dimensi Baru.


Cara Penggunaan D’menC AIR FRESHENER | Cara penggunaan D’menC AIR FRESHENER juga cukup mudah. Hanya perlu ikut langkah-langkah seperti dibawah ni.

1# Buka penutup botol
2# Tanggalkan penyumbat di dalam botol
3# Tutup semula penutup dan terbalikkan botol seketika
4# Gantung atau letakkan di permukaan yang sesuai.
*Ruang Makan, Tandas,Ruang Simpanan, Kereta
Produk D’menC AIR FRESHENER  ni korang hanya boleh beli hanya di pasaraya Giant dan Tesco sahaja buat masa ni.

Bagi korang yang berminat untuk memiliki produk ni, boleh rujuk detail dibawah.



Post a Comment

2 Comments

  1. Dah trybbau di giant brunei ni. Oklah not bad bau dia. Tapi x beli lagi. Bahan2 dia mesra alam x. Ada bahan2 kimia x wadi. Masa baca isian bahan2 tu x sempat baca habis rushing tempat lain..

    ReplyDelete