Jemputan Corporate Cocktail Ancasa Hotel & Spa Kuala Lumpur

Corporate Cocktail Ancasa Hotel & Spa Kuala Lumpur | Pada 17 Oktober 2014 yang lepas, MY dan beberapa orang Sahabat Media telah memenuhi satu jemputan dari pihak Ancasa Hotel & Spa Kuala Lumpur untuk majlis Corporate Cocktail mereka yang telah diadakan di Kayangan Ballroom hotel tersebut. *Kayangan Ballroom ini dikatakan boleh menampung sehingga 400 orang dalam satu-satu masa. Walaupun hujan lebat, majlis tetap meriah dengan para jemputan yang ramai.

Bersama Sahabat Media

Pelbagai aktiviti menarik telah diadakan untuk para tetamu termasuklah poco-poco dan pertandingan membuat "Kolam" sempena Deepavali. Makanan yang di sediakan juga sangat-sangat meyelerakan.

Apa yang menariknya dari 3 hingga 14 November 2014 nie Ancasa Hotel & Spa akan mengadakan hidangan khas masakan dari India Selatan. Difahamkan pelbagai jenis makanan bertemakan India Selatan akan di persembahkan. Harga tersangat berpatutan dengan hanya RM45 untuk dewasa dan Rm25 untuk kanak-kanak. Dan korang boleh makan sehingga puas. Dan untuk tempahan boleh terus telefon Ancasa Hotel & Spa di 03 2026 6060 sambungan 7703.

Sahabat media di Corporate Cocktail 
Majlis Corporate Cocktail ini juga telah dihadiri oleh beberapa orang Sahabat Media lain yang bergiat aktif dalam dunia Travel.


PENGINAPAN di Ancasa Hotel & Spa



Selain memperkenalkan pakage makanan terbaru mereka, Ancasa Hotel & Spa Kuala Lumpur juga membawa kami untuk memperkenalkan jenis penginapan (bilik) yang mereka ada untuk pegunjung.

Room inspection
Memiliki sehingga 62 Units Standard Rooms, 120 Superior Rooms, 68 Deluxe Rooms, 36 Ancasa Floor (Deluxe) and 8 Family Suite Rooms, menjanjikan keselesaan di tahap maksimum kepada semua pelanggannya.




Untuk maklumat lanjut mengenai penginapan yang ada di Ancasa Hotel & Spa Kuala Lumpur ni, korang boleh rujuk di Ancasahotels Accommodations.

Terima Kasih kepada pihak Ancasa Hotel & Spa Kuala Lumpur kerana sudi menjemput MY untuk bersama-sama ke majlis ini.

Ancasa Hotel & Spa, Kuala Lumpur

Jalan Tun Tan Cheng Lock,
50500 Kuala Lumpur, Malaysia.

Tel. No. 603-2026 6060 
Fax. No. 603-2026 8322

Website : www.ancasahotels.com/kl

Post a Comment

4 Comments

  1. menarik juga harga yang ditawarkan, nampak macam best jer...boleh la nanti kalau berkesempatan datang kl kami singgah menikmati kenyamanan hotel dan spa hotel Ancasa ini,

    ReplyDelete