Istilah Minda : New Blog

Assalamualaikum kepada seluruh umat islam dan salam sejah tera kepada yang bukan islam yang sudi meluangkan masa untuk membaca blog wadi. 

Blog ini adalah blog baru yang saya buat selepas blog saya yang dahulu telah di "HACK"

( terima kasih la kepada sesiapa yang sudi hack blog saya...ngeeee )

Mungkin ini akan menjadi satu permulaan yang baik untuk wadi menyambung menjadi BLOGGER semula. 

Bagi saya , bukan sesuatu yang senang untuk seseorang memulakan dan menjadikan hidupnya sebagai seorang BLOGGER. Seperti saya, sebagai seorang pelajar dalam jurusan Rekabentuk Perindustrian, menulis blog adalah sekadar hobi masa lapang . Bagi saya menjadi seorang Blogger menjadi kan diri saya lebih matang dan berpengetahuan luas.

Bagi yang pernah follow blog saya dulu saya nak minta maaf banyak-banyak sebab blog-blog saya dah tiada.    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!walau pun blog kena hack. tp tetap boleh tersenyum. weekkkkkkkkkk. huhuhuhu

Memang kejam sapa yang Hack wai punya blog. Kalau sudi follow la balik ye. Bagi yang baru-baru nak kenal wadi , maaf la saya seorang blogger yang tak hensem. huhu.

p/s : sila tinggalkan komen dan pendapat anda selepas membacanya . terima kasih ;)

mutiara kata :


Apabila seseorang itu berusaha mencari kebahagiaan setelah mengalami kegagalan ia perlu beringat, kekecewaan baginya belum berakhir dan kegembiraan pula belum berputik.



Post a Comment

0 Comments